Jom Jadi Follower Kami...

Selasa, 20 November 2012

Promosi Buaian Berendoi

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kepada tuan-tuan dan puan-puan yang dikasihi..untuk pengetahuan anda, kami masih lagi menjalankan promosi buaian pada harga bajet bermula pada harga RM 150.00 untuk  saiz buai seperti dibawah.


Kalau anda tanya aksesori hiasan yang kami bagi pada anda, ianya lebih kurang seperti dalam gambar tersebut..ada carpet, bunga/sangkar/bantal bunga, spotlight dan lampu hias, tanglung (lantern)/bear, tempat duduk mama dan set merenjis. Semua aksesori bergantung pada kesesuaian untuk tema anda.

Manakala buai bersaiz besar sedikit (iaitu buai A) seperti dibawah ini pula bermula pada harga RM 200.00 tidak termasuk backdrop..



Set aksesori lebih kurang sama seperti yang saya maklumkan tadi, cuma tempat duduk mama lebih tinggi dan sedap untuk diduduk (lebih empuk). 

Peringatan juga kepada anda; maaf, kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda ingin menggunakan khidmat kami melalui pihak ketiga (3rd party) contohnya melalui agen. Dengan harga promosi yang kami tawarkan ini, anda boleh dapat aksesori aksesori yang saya jelaskan sebentar tadi.

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut, anda boleh hubungi kami ditalian 012-6220247 (wassapp pon boleh).

Transport charges akan dikenakan sekiranya jarak anda jauh dari tempat kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan